HOME ABOUT LINKIES STUFF DASHBOARD FOLLOW

Rahsia Tulisan Tangan ?


Korang pernah terfikir tak, kenapa tulisan kita dengan orang lain tu tak sama? *memang la tak sama, tangan kan lain-lain* . Yes, memang itu jawapannye. Tapi, nak tau tak, disebalik tulisan tangan kita nie, sebenarnya menggambarkan personaliti kita. Wahh, menarik nie. Jom tengok.
  • Menulis dengan lembut dan ringan - Kurang bertenaga, kurang sihat dan mudah sakit.
  • Tulisan Tajam/Leper - Rasional, berkerja dgn sistematik, pandai mengurusdan banyak memakai otak di sebelah kiri (otak logical). 
  • Campur-campur - Emosi tak tetap macam remaja yang belum cukup umur atau macam orang perempuan datang bulan *ops*. 
  • Rapat-rapat- Suka campur orang, amat bergantung kepada orang lain, jimat atau kedekut. 
  • Huruf JGYZ yang tidak sempurna - Tak pandai mempamerkan emosi, kurang rajin, tak pandai mempamerkan kasih sayang walaupun sayang itu banyak dalam diri.
  • Seseorang yang menulis dengan kuat tekanannya - Sihat, cergas, pantas dan sedikit agresif.
  • Tulisan Bulat-Bulat - Emosional, prihatin, pengasih penyayang, kepekaan tinggi dan banyak memakai otak di sebelah kanan (otak kreatif). 
  • Tegak - Systematic, mudah kawal diri, suka berkawan tetapi tak cari kawan sebaliknya kawan cari dia, tak suka gaduh-gaduh, suka ambil jalan tengah.
  • Jarang-jarang - Tak suka campur orang, kurang mesra dan sedikit boros.
Tulisan saya? Erm, ntah la. Tulisan saya bulat-bulat kot. Pengasih penyayang? Haha. Betul2. *perasan* . Okay laa, tu jew nak post. Selamat membaca !!! ^^

4 comments:

Nurul Husna said...

tulisan saya campur-2??? atoyaiii..
hahahaha :D

Sulyanie Ghazali said...

haha. yekew? banyak personaliti letew. ^^

Ƞurul Ƨyafiqah said...

Kengkawan sume cakap tulisan Fiqah bulat bulat. Haha, penyayang lah sangat. Nama Fiqah yg 'Syafiqah' ni pun penyayang maksudnya. Eh ? :D

Lagi satu, suka sangat tulis tu kuat. Belakang kertas boleh rasa bekas tulisan tu xD

http://nurull-syafiyqa.blogspot.com/

Sulyanie Ghazali said...

haha. penyayang la tu. :) kawan2 cakap kalau sul menulis macam pen tu tak kene kertas. macam2 la diorang tu. haha. xD