HOME ABOUT LINKIES STUFF DASHBOARD FOLLOW

No More Uniform Sekolah





Sekali je lagi, akan pakai baju sekolah.
Minggu depan, untuk exam ekonomi.
Lepastu, yey i'm big enough! *konon*
No more cikgu, no more baju sekolah, no more tudung sekolah yang halamak susah gila nak bentuk nya.
No more kerja sekolah, no more "assalamualaikum cikgu".
No more friends....ok yang ni sedih.

Ramai member yang dapat PLKN so memang jarang laa jumpa lepas ni.
Tunggu 3 bulan lagi laa nak jumpa balik.
Dah biasa huha huha dengan diorang, buat kerja gila, ponteng kelas *tipu*, kene kejar biawak, kutuk cikgu, ok sedih.
Nanti nak buat keje gila dengan sapa kan hm.
Takpelah, masing-masing akan ada haluan sendiri lepas ni.

How about me?
Lepas SPM, nak kerja.
Lepas dapat result SPM, sambung belajar.
And after that maybe sambung master pulak.
And then... hihi kalau ada calon, kawen laa kita yey.
HAH! Lepas SPM nak belajar masak kahkah.
*kantoi laa tak pandai masak*
Takpe, mak mertua baik hikhik. 

Taksabar nak habis sekolah sebenarnya. Freedom!

2 comments:

nana liena said...

nanti rindu zaman sekolah.. T__T

Sulyanie Ghazali said...

@nana liena : kan? hmmm sekarang pun dah rasa rindu dah :(