HOME ABOUT LINKIES STUFF DASHBOARD FOLLOW

PENCARIAN BLOGLIST BLOG CIK BELBEL

Segmen lagi! Hihi saja nak isi masa lapang. :p


Cik Belbel kata :

Ok tujuan buat segmen ni sebab nak cari Bloglist sebab kalau korang ada singgah blog buruk cik belbel ni memang takde bloglist kan.
Dan
Bila cik belbel nak buat bloglist tiba tiba cik terfikir nak letak siapa dalam tu. HAHA (masalah)
Ok so idea datang kata buat segmen kecil kecil ni.
Cik Belbel nak cari 10 buat blog untuk masuk dalam blog cik belbel ni buat perhiasan penyeri blog lah ! HEHE

Lets join bebeh !



4 comments:

Nur Inani said...

good luck :)

Sulyanie Ghazali said...

@Nur Inani : thanks dear

AyuInsYiraH said...

ayu dtg dari segmen yang sama.. ada masa singgah la ke blog ayu ye...ayu ade buat segmen juga.. nanti boleh la join ye.. tq

http://www.ayuinsyirah.my/2014/12/pencarian-bloglist-blog-cik-belbel.html

Sulyanie Ghazali said...

AyuInsyiraH : insyaallah sul join :3