HOME ABOUT LINKIES STUFF DASHBOARD FOLLOW

You're Still The Best Harimau Malaya

Tengok tak bola tadi?
Alaa kalah :(
Tapi takper, diorang dah main dengan betul2 hebat.
Kita menang, cuma tak dapat piala jee.

Sebenarnya sul tak tengok pun sebab tak minat tengok bola hahaha.
Just scroll timeline twitter je.
Kan banyak pengulas bola kat sana :p
Tayah tengok tv pun dah tau keputusan.
Daripada mula bola sampai habis dok hadap twitter jee.

Mula-mula dah ada macam peluang nak menang kan.
Tiba2 Thailand rembat 2 gol.
Musnah harapan.

Nak cakap sikit pasal player no 7 thailand yang perempuan Malaysia dok bising2 sangat ni.
Behave yourself yee.
Ingat, kita ni pihak Malaysia.
Bukan Thailand.
Memang laa handsome tapi macam kurang cerdik dok agungkan sangat dia tu.
Ramai lagi kan yang handsome dekat negara kita ni.


dia ni orang thai.

This is what i got from social media.
Malu kan?
Sampai panggil orang kita ni BITCHES.
Tau maksud bitches?
Google laa sendiri.
Dont be to horny girls.
Kita orang melayu, islam pulak tu.
Maruah seseorang muslim perempuan tu terletak pada MALU dia.
Perasaan malu tu kene ada.
Ok girls?

Btw, Harimau Malaya memang best!
We will always support u :)

Ilalliqa'.
Nak tidur.
Esok ada ceramah lesen hihi bye.

3 comments:

Adilla Hasya said...

btul tu sis. asyik dgn player no 7 tu je. sampai pnuh komen perempuan melayu dkt IG si player no 7 tu. isy..

Qaseh Zamberi said...

Hm hm betul tu kak :)

Sulyanie Ghazali said...

Adilla Hasya : kan? buat malu jeee ish ish

Qaseh Zamberi : kan hm :')